Digitális turizmusmarketing

5

tananyag

30

videó

8 hét

képzési idő

online

képzés és vizsga

30

óraszám

magyar

Képzés nyelve

áttekintés

Nemrég érettségiztél, nem tudtál továbbtanulni, vagy még nem tudod, milyen irányban szeretnéd képezni magad? Munka mellett szeretnél tanulni? Saját turisztikai vállalkozással rendelkezel vagy tervben van az indítása?

Digitális turisztikai szakember képzésünk jó lehetőség arra, hogy megfelelő szakmai tudást szerezz és a turisztikában kamatoztasd a megszerzett ismereteket. Ismerkedj meg a szakma részleteivel szakemberek segítségével, akik a turizmusban dolgoznak és naprakész információkkal látják el a képzésben résztvevőket.

A képzés célja megismertetni a résztvevőkkel a turizmus online lehetőségeit, digitális megoldásait, amelyek jelentősen növelik a hatékonyságot, élőmunka megtakarítást és eredményesebb működést tesznek lehetővé

A képzési program 3. képzésén megismerkedhetsz a Google Ads hirdetési felületének lehetőségeivel, weboldalkészítési és keresőoptimalizálási alapismereteket szerezhetsz és a CRM rendszerek működését is megtanulhatod szakembereink segítségével. Fontos, hogy profi módon tudd hirdetni turisztikai vállalkozásod. Szakembereink segítenek neked abban, hogy vállalkozásod hirdetése és a hozzá tartozó marketing feladatok ne okozzanak problémát a jövőben. Dolgozz együtt influenszerekkel! készíts Facebook kampányt, amivel pontosan targetálhatod a célcsoportodat. Tanuld meg a kampányok és a weboldalad elérésének mérőszámait értelmezni. Szerezz webanalitikai ismereteket és felhasználd fel a következő online tevékenységeid során. Alkoss digitális stratégiákat és sajátítsd el a többcsatornás modellekben való gondolkodást.

Olvass tovább, hogy részletesebben is megismerd képzésünket.

kinek ajánljuk a képzést?

  • Aki megtanulná a legfontosabb hirdetési rendszerek (Google Ads, Facebook Ads) használatát,
  • Aki szeretne lead-fókuszú weboldal készíteni, akár kis költségkeretből is,
  • Megtanulná azokat az ismereteket, amik segítségével egy weboldalt kereső- és felhasználóbaráttá lehet tenni,
  • Aki szeretne a közösségi felületeken megfelelő tartalmat gyártani, és el szeretné sajátítani, miként tudja a közösségi platformokat értékesítésre használni,
  • Aki megismerkede az influencer marketing alapjaival,
  • Aki szeretné webanalitikai eszközökkel mérhetővé tenni a különböző marketing csatornák teljesítményét, és ez alapján stratégiai döntéseket hozni,
  • Aki megismerné azokat az eszközöket, amelyek segítségével meghatározhatja célcsoportjait, feltérképezheti a célcsoport online viselkedési szokásait, segítve ezzel a turisztikai vállalkozás versenyképességének javulását

mi a KÉPZÉS bementi követelménye?

  • Az Online rendszerek a turizmusban képzés sikeres teljesítése,

    VAGY
  • Rendelkezz érettségi vizsgával és az angol szövegértés jól menjen. A jelentkezésnek nem feltétele a nyelvvizsga, azonban ahhoz, hogy magabiztosan tudj tájékozódni az online világban, szükséges az angol nyelvismeret.

    Felhasználói szintű MS Office ismeretekkel rendelkezz, amit informatika érettségivel, ECDL vizsgával vagy ingyenes online szintfelmérővel tudsz igazolni.

    Rendelkezz legalább középfokú végzettséget igazoló, turizmus-vendéglátás vagy marketing területen szerzett dokumentummal vagy legalább 1 éves szakmai tapasztalattal valamelyik szakterületen.

Nem akadály, ha nincs sem informatikai érettségid, sem ECDL vizsgád! Ha legalább 50%-os eredménnyel teljesíted az ingyenes online szintfelmérőnket, bejuthatsz a képzésre. A jelentkezési felületen jelezd számunkra, hogy szeretnéd a szintfelmérőt megírni, és elküldjük számodra az online teszt elérhetőségét.

A képzés során megszerezhető kompetenciák

  • Magas szintű szóbeli és írásbeli kommunikációs készség,
  • Projektszemlélet, megoldásorientáltság,
  • Proaktivitás,
  • Jó döntéshozatali képesség rosszul strukturált problémák esetén is,
  • Együttműködési készség, kompromisszumkészség,
  • Komplex problémák, összefüggések átlátásának képessége,
  • Elkötelezettség a minőségi munkavégzés iránt

mentorprogram

Az oktatók egyben mentorok is, akik online – főként e-mailes – konzultációt biztosítanak a résztvevők számára a képzés ideje alatt.

eszközigény

A résztvevőknek saját számítógéppel kell rendelkezniük, hogy elvégezhessék a képzést.

képzés díja

A képzés önköltséges, melynek díja 160.000 Ft. A modul sikeres teljesítése esetén a Magyar Turisztikai Szövetség (MTSZ) 50%-os tandíj-visszatérítéssel támogat minden hallgatót.

Engedélyszámok:

Digitális turizmusmarketing: E-000072/2013/D017
Digitális turizmusmarketing távoktatás keretében: E-000072/2013/D020 

Videó lejátszása

tantárgyak

A tárgy célja megismertetni a hallgatókat a Google Ads hirdetési felület lehetőségeivel. A kurzus végére a hallgatók megtanulnak egyedül létrehozni és kezelni keresőkampányokat, kulcsszókutatásokat végezni és hirdetésszöveget írni. Olyan ismeretekhez jutnak, amikkel tovább tudják növelni a hirdetéseik megtérülését és jelentősen tudják javítani versenyképességüket az online szférában.

A kurzus során a hallgatók megismerkednek a különböző tartalomkezelő rendszerekkel (CMS), megtanulnak sales-fókuszú weboldalakat létrehozni és képesek lesznek különböző keresőoptimalizálási stratégiákkal weboldalukat megtalálhatóvá tenni az interneten. Elsajátítják az On és Off-Page SEO-hoz szükséges ismereteket, megismerik a különböző linképítési és PR taktikákat.

A kurzus célja, hogy rámutasson a közösségi média kiemelkedő marketing szerepére, illetve megtanítja a hallgatókat arra, hogy miként tudnak lojális ügyfélbázist építeni a Facebook és Instagram közösségi média felületeken keresztül. A hallgatók megismerhetik az influencer marketing kulisszatitkait; mennyibe kerül egy influencer marketing kampány, mi kell ahhoz, hogy megtérüljön, és milyen influencert érdemes választani.

A hallgatók megismerkednek a különböző online analitikai rendszerekkel. Megtanulják, hogyan mérjék az egyes marketing csatornáik eredményességét, hogyan határozzanak meg célcsoportokat és hogyan alapozzák üzleti döntéseiket jól mérhető adatokat. A hallgatók megtanulhatják azokat a jól bevált technikákat, amelyek segítségével webfejlesztők bevonása nélkül állíthatnak be haladó webanalitikai méréseket egy weboldalon.

A hallgatók a kurzus során rendszerezhetik a különböző marketing csatornákról szerzett ismereteiket és megtanulják, miként tudják a különböző platformokat összehangolni, hogy azok egymást segítség, egymás hatását felerősítsék.

A képzés sikeres zárásának feltétele, hogy a résztvevők legalább 51%-os teljesítménnyel megoldják a tantárgyakhoz kapcsolódó online teszteket és egy önálló projektfeladatkeretében online kampányt készítsenek.

javasolt ütemterv
a tanuláshoz

információk a képzés
elvégzéséhez

a képzés oktatói

készen állsz, hogy jelentkezz aZ ONLINE képzésre?

Az online képzés következő turnusára a jelentkezési határidő: 2020. október 15.

ELSŐ HETI TANANYAG október 26-TóL LESZ ELÉRHETŐ

ELÉRHETŐ SZINTEK A
KÉPZÉSI PROGRAMBAN

Previous
Next

ELSAJÁTÍTHATÓ ismeretek
a képzésEN

Google Ads ismeretek
Weboldalkészítési és keresőoptimalizálási minimális alapok – CMS rendszere
Közösségi és influencer marketing, Facebook hirdetéskezelés
Webanalitikai ismeretek
Digitális stratégiák – többcsatornás modellekben való gondolkodás

NÉZD MEG AZ EDUTUS EGYETEM TOVÁBBI KÉPZÉSEIT